ال جی
بهترین و بروز ترین وبلاگ درباره تکنولوژی
ال جی
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:54 | بازدید : 322 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

ال‌جي در نمايشگاه MWC امسال پرچمدار جديدي رونمايي نکرد و مهم ترين محصولي که به نمايش درآورد، ساعت هوشمند G Watch Urbane با بدنه فلزي بود. حالا مدير بخش موبايل ال‌جي سرنخ‌هايي از تلفن جي 4، پرچمدار بعدي اين کمپاني کره‌اي فاش کرده است.

 
چند روزي است که پرچمدار جديد سامسونگ، گلکسي اس 6 و اچ‌تي‌سي وان ام 9 در کانون توجهات قرار گرفته‌اند اما امروز، ال‌جي يکي ديگر از توليدکنندگان بزرگ تلفن هوشمند با ارائه سرنخ‌هايي از برخي مشخصات پرچمدار بعدي‌اش به صدر اخبار فناوري رفته است.
 
مدير بخش موبايل ال‌جي، چو جونو اعلام کرده که تلفن ال‌جي جي 4 با جي 3 کاملا متفاوت است. شايد بايد منتظر بدنه‌اي فلزي باشيم که در اين صورت ال‌جي نيز وارد رقابت با کمپاني‌هايي نظير سامسونگ خواهد شد که کيفيت ساخت تلفن‌هاي سري اس را دگرگون کرده است. نکته بعدي اين است که اين کمپاني کره‌اي قصد دارد در پرچمدار بعدي‌اش به جاي پردازنده‌ي اسنپ‌دراگون کوالکام از يک پردازنده ساخت خودش استفاده کند. پيش‌تر هم شايعاتي مبني بر فعاليت جدي ال‌جي براي تامين تراشه‌هاي مورد نياز خودش مطرح شده بود و به نظر مي‌رسد اين کمپاني قصد دارد همچون سامسونگ، خود را از کوالکام مستقل کند.
 
جونو همچنين اعلام کرد که تلفن G4 پس از معرفي رابط کاربري جديد LG UX 4 رونمايي خواهد شد. وي گفت:
 
ما رابط کاربري LG UX 4.0 را پيش از رونمايي از LG G4 معرفي خواهيم کرد. من فکر مي‌کنم که رابط کاربري جديد بهترين تجربه را براي کاربر فراهم مي‌کند و تنها مساله موجود اين است که چگونه اين رابط کاربري را به بهترين شکل روي جي 4 پياده کنيم.
جونو همچنين به پرچمدار جديد سامسونگ اشاره کرد و گفت که گلکسي اس 6 و طراحي انقلابي‌اش ، ال‌جي را تحت تاثير قرار داده و آنها اميدوارند که جي 4 نيز به همان اندازه دستگاهي تاثيرگذار و انقلابي باشد. وي در اين باره مي‌گويد:
 
سامسونگ با تلفن هوشمند گلکسي اس 6 بسيار خوب عمل کرد. من معتقدم جي 4 نيز تلفن خوبي خواهد بود. با بالا رفتن انتظارات، ال‌جي نيز تمرکز بيشتري بر روي جي 4 خواهد داشت.
وي همچنين اعلام کرد که هدف ال‌جي تبديل شدن به سومين توليدکننده بزرگ تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۵ است، بنابراين احتمالا بايدمنتظر تبليغات گسترده ال‌جي در بازارهاي ايالات متحده و کره جنوبي باشيم.


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نظر سنجی

به مطالب وبلاگ چه امتیازی میدهید؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 51457
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر خودرو و تکنولوژی و آدرس cartec.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 95
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 68
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 68
:: بازدید ماه : 117
:: بازدید سال : 1497
:: بازدید کلی : 51457