بهترین و بروز ترین وبلاگ درباره تکنولوژی
سلام دوستان
جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 21:16 | بازدید : 271 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

سلام به همه دوستان و بینندگان محترم و عزیز دوستان اگر از مطالب من و دوستم رضایت دارید لطفا  به مطالب امتیاز و نظر دهید و به دوستانتان هم بگوید تا از وبلاگمان دیدن کنند به امید و همت شما وبلاگ ما ان شا الله به وبسایت تبدیل خواهد شد با تشکر از شما نویسندگان cartec


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نوکیا 1100باز می گردد با اندروید ۵ و پردازنده 4هسته ای
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 18:3 | بازدید : 304 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

 آيا پادشاه برمي‌گردد؟ اين مطلب را نميدانيم که يک طنز خواهد بود يا واقعا شروعي بسيار جالب! نوکيا 1100 که مربوط به سال 2003 است اکنون قصد دارد به مدرسه برود و هوش خود را، هوشمند کند. در ادامه همراه ما باشيد.

 

بر اساس قرارداد تنظيم شده بين مايکروسافت و نوکيا، اين شرکت تا سه ماهه چهارم سال 2016 نميتواند نام خود را بر روي اسمارت فوني ثبت کند! اين مورد از قرارداد دال بر آن نخواهد بود که نوکيا نبايد به دنيال توليد اسمارت فون باشد. منظور ما اين است که نوکيا توانايي تحقيق و توسعه بر روي اسمارت فون آينده خويش را دارد اما نبايد به توليد برساند پس دفتر يادداست خود را برداريد و از امروز شروع کنيد به يادداشت کردن اطلاعات لو رفته از اسمارت فون بعدي نوکيا. بزودي شاهد يک نوستالژي بسيار هيجاني خواهيم بود؛ نوکيا 1100 درس خوانده ميشود و ميتواند با گلکسي هاي سامسونگ (شما بخوانيد يک فانتزي) رقابت کند!

 

بر اساس تست بنچمارک گرفته شده از ديوايس نوکيا 1100 بالاخره نوکيا در مقابل اندرويد زانو زده است و مجبور شده براي اين که بتواند رشد داشته باشد، دستان ربات سبز را به دستان خود گذاشته است. اگر به تصوير بالا دقت کنيد، پردازنده MT6582 حداکثر ميتواند رزولوشن 720 در 1280 را پشتيباني کند. دوربين 8 مگاپيکسلي، رکورد ويديو با رزولوشن 1080p با نرح 30 فريم بر ثانيه از جمله ديگر قاليت هايي است که از ان انتظار داريم! در هاي گوگل براي نوکيا باز است و اين شرکت ميتواند از خدمات ويزه گوگل استفاده کند.

 

به هر حال بايد منتظر باشيم و ببينيم آيا اين مشخصات واقعي است؟ يا صرفا يک جو خبري.


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


گلگسی اس 6
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 17:55 | بازدید : 285 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

ت/ سامسونگ بالاخره گلکسي اس 6 را با فريم فلزي و پوشش گوريلا گلس ۴ در قسمت پشت و جلو رونمايي کرد. سامسونگ پس از مدت‌ها تغييرات اساسي در طراحي و کيفيت ساخت پرچمدار خود ايجاد کرده و آن را به محصولي متفاوت تبديل کرد. در اين مقاله قصد داريم جمع‌بندي کاملي از تمام مقالات منتشر شده از گلکسي اس ۶ داشته باشيم. همراه ما باشيد.

پرچمدار امسال از سري S سامسونگ، اين بار نه تنها از نظر سخت‌افزاري به خوبي ارتقاء يافته بلکه زبان طراحي آن نيز متحول شده است. لبه‌هاي دستگاه شباهت بسيار زيادي به آيفون ۶ دارند، اما قسمت جلو و پشت به جاي پلاستيک هميشگي سامسونگ با شيشه‌ي گوريلا گلس ۴ پوشيده شده است. چيزي شبيه به اکسپريا زد ۳ را در ذهن داشته باشيد با اين تفاوت که از شيشه‌ي مستحکم‌تر گوريلا گلس ۴ در اس ۶ استفاده شده است. سامسونگ در اين محصول از پردازنده‌ي ۱۴ نانومتري و ۶۴ بيتي ساخت خود بهره برده که نتايج بنچمارک‌ها با ادعاي سامسونگ مبني بر قدرت خارق‌العاده‌ي اين گوشي مطابقت دارند. سامسونگ مي‌گويد گلکسي اس ۶ از نظر سخت‌افزار بهترين در دنياي موبايل است و شواهد نيز اين موضوع را تاييد مي‌کنند. از حافظه‌ي ذخيره سازي از نوع UFS گرفته تا رم DDR4 و صفحه نمايش AMOLD با رزولوشن QHD، همه و همه نشان دهنده‌ي پيش‌رو بودن اس 6 از نظر سخت‌افزاري هستند. از طرف ديگر گلکسي اس ۶ اج پاسخ سامسونگ به منتقدان مبني بر تکراري بودن گوشي‌هاي هوشمند اين شرکت است. صفحه نمايش اين گوشي در دو لبه‌ي راست و چپ منحني شکل است و در مقايسه با نوت اج به نظر کاربردي‌تر مي‌رسد

برچسب‌ها: سامسونگ , گلگسی , اس۶ , s6 , galagsi ,

|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


معرفی برترین محصولات سال 2014
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 17:42 | بازدید : 250 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

/ موسسه GSM برگزار کننده مراسم MWC 2015 در بارسلوناي اسپانيا بود و همانند رسم ۲۰ سال گذشته اين موسسه، در پايان اين نمايشگاه نيز بهترين تلفن هاي همراه، تبلت ها و تجهيزات پوشيدني در سال ۲۰۱۴ معرفي شدند. تلفن هاي همراه ،تبلت ها و تجهيزات پوشيدني مختلف توسط بيش از ۳۰۰ متخصص مستقل، تحليل گران، روزنامه نگارها، افراد دانشگاهي و اپراتورهاي مخابراتي تلفن همراه در سراسر دنيا مورد بررسي و بازبيني قرار مي گيرد. البته لازم به ذکر است داوران اين موسسه، محصولاتي را که پيش از نوامبر سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده اند را مورد بررسي قرار داده اند و محصولاتي که در نمايشگاه MWC 2015 رونمايي شدند در اين برنامه حضور نداشتند.

 
البته اين برنامه در بخش هاي مختلفي برگزار مي شود که برخي از آن ها براي کاربران نهايي جذابيتي ندارد و در برخي بخش ها برترين ويژگي هاي فني و تخصصي انتخاب مي شوند. با اين حال در ادامه برگزيدگان بخش هايي را که از جذابيت هاي بيشتري برخوردار هستند را معرفي مي کنيم.
 
جذاب ترين بخش اين برنامه انتخاب بهترين تلفن هاي همراه است، که اين مهم به تلفن هاي همراه iPhone 6 اپل، LG G3 رسيد.
 
در بخش تلفن هاي همراه ارزان قيمت نيز نسل قبلي تلفن همراه Moto E شرکت موتورولا انتخاب شد.
 
در بخش تبلت ها نيز عنوان برترين تبلت به Surface Pro 3 مايکروسافت رسيد.
 
در بخش تجهيزات پوشيدني نيز عنوان بهترين محصول به ساعت هوشمند Moto 360 شرکت موتورولا رسيد.
 
در آخرين بخش نيز بهترين فناوري از نظر امکانات امنيتي و ضد سرقت معرفي شد که اين بار شرکت سامسونگ با معرفي فناوري امنيت فضاي کار KNOX به اين مهم دست يافت.
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


ال جی
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:54 | بازدید : 321 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

ال‌جي در نمايشگاه MWC امسال پرچمدار جديدي رونمايي نکرد و مهم ترين محصولي که به نمايش درآورد، ساعت هوشمند G Watch Urbane با بدنه فلزي بود. حالا مدير بخش موبايل ال‌جي سرنخ‌هايي از تلفن جي 4، پرچمدار بعدي اين کمپاني کره‌اي فاش کرده است.

 
چند روزي است که پرچمدار جديد سامسونگ، گلکسي اس 6 و اچ‌تي‌سي وان ام 9 در کانون توجهات قرار گرفته‌اند اما امروز، ال‌جي يکي ديگر از توليدکنندگان بزرگ تلفن هوشمند با ارائه سرنخ‌هايي از برخي مشخصات پرچمدار بعدي‌اش به صدر اخبار فناوري رفته است.
 
مدير بخش موبايل ال‌جي، چو جونو اعلام کرده که تلفن ال‌جي جي 4 با جي 3 کاملا متفاوت است. شايد بايد منتظر بدنه‌اي فلزي باشيم که در اين صورت ال‌جي نيز وارد رقابت با کمپاني‌هايي نظير سامسونگ خواهد شد که کيفيت ساخت تلفن‌هاي سري اس را دگرگون کرده است. نکته بعدي اين است که اين کمپاني کره‌اي قصد دارد در پرچمدار بعدي‌اش به جاي پردازنده‌ي اسنپ‌دراگون کوالکام از يک پردازنده ساخت خودش استفاده کند. پيش‌تر هم شايعاتي مبني بر فعاليت جدي ال‌جي براي تامين تراشه‌هاي مورد نياز خودش مطرح شده بود و به نظر مي‌رسد اين کمپاني قصد دارد همچون سامسونگ، خود را از کوالکام مستقل کند.
 
جونو همچنين اعلام کرد که تلفن G4 پس از معرفي رابط کاربري جديد LG UX 4 رونمايي خواهد شد. وي گفت:
 
ما رابط کاربري LG UX 4.0 را پيش از رونمايي از LG G4 معرفي خواهيم کرد. من فکر مي‌کنم که رابط کاربري جديد بهترين تجربه را براي کاربر فراهم مي‌کند و تنها مساله موجود اين است که چگونه اين رابط کاربري را به بهترين شکل روي جي 4 پياده کنيم.
جونو همچنين به پرچمدار جديد سامسونگ اشاره کرد و گفت که گلکسي اس 6 و طراحي انقلابي‌اش ، ال‌جي را تحت تاثير قرار داده و آنها اميدوارند که جي 4 نيز به همان اندازه دستگاهي تاثيرگذار و انقلابي باشد. وي در اين باره مي‌گويد:
 
سامسونگ با تلفن هوشمند گلکسي اس 6 بسيار خوب عمل کرد. من معتقدم جي 4 نيز تلفن خوبي خواهد بود. با بالا رفتن انتظارات، ال‌جي نيز تمرکز بيشتري بر روي جي 4 خواهد داشت.
وي همچنين اعلام کرد که هدف ال‌جي تبديل شدن به سومين توليدکننده بزرگ تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۵ است، بنابراين احتمالا بايدمنتظر تبليغات گسترده ال‌جي در بازارهاي ايالات متحده و کره جنوبي باشيم.
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


اتومبیل مفهمومی Infiniti QX30 به طور رسمی در نمایشگاه ژنو رونمایی شد
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:29 | بازدید : 240 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )
اتومبیل جدید شرکت ژاپنی Infiniti به نام QX30 در نمایشگاه ژنو توسط این کمپانی به نمایش عموم درآمد.

به گزارش دنیای خودرو ، اتومبیل Infiniti QX30 چهار سرنشینه بوده و از موتور قدرتمند توربو شارژ ۲.۰ لیتری ،جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ محرک بهره می برد.

Infiniti قصد دارد این اتومبیلش به جمع خودروهای global premium compact که اتومبیل هایی از جمله Range Rover Evoque, Mercedes-Benz GLA, Buick Encore در این بخش قرار دارند بپیوندد

QX30 از سال آینده وارد بازار خواهد شد و در کنار Q60 جدید ، نخستین اتومبیلی است که در اروپا ساخته می شود.

طراحی داخلی Infiniti QX30   با توجه به اینکه طرح مفهومی است ، اما انتظار داشتیم دکمه های تنظیم پخش کننده موسیقی نیز برروی فرمان قرار داشت. به گفته Infiniti QX30 طراحی داخلی QX30 به درخواست مشتریان جهانی توسط تیمی بین المللی انجام گرفته است.

البته شایان ذکر بوده که طراحی Infiniti Q60 بسیار به QX30 شباهت دارد و این خودرو در ماه ژانویه در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد

.

نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو یکی از بزرگترین رویداد های صنعت اتومبیل بوده و از ۵ الی ۱۵ مارس در ژنو سوئیس برگزار می شود.

 

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


اتومبیل Volkswagen Sport Coupe Concept GTE رونمایی شد .
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:26 | بازدید : 336 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

این هفته Volkswagen از اتومبیل جدید Sport Coupe Concept GTE خود در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.گفتنی است این طراحی جدیدی برای برند Sport Coupe Concept GTE است ،‌ اما این اتومبیل از نظر ظاهری بسیار به اتومبیل Cross Coupe GTE که در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد شباهت دارد.

به گزارش دنیای خودرو ، این مدل را می توان آخرین دسته از سری اتومبیل های مفهومی GTE شرکت آلمانی Volkswagen محسوب کرد. Volkswagen خودروی Sport Coupe Concept GTE را برروی پلتفرم های MLB و MQB با  سیستم جدید انتقال قدرت هیبریدی قرار داده است.

در حال حاضر اتومبیل های Golf و چند مدل دیگر Volkswagen از پلتفرم MQB استفاده می کنند. Sport Coupe Concept GTE دارای یک موتور توربوشارژ ۳.۰ لیتری TSI V6 است که ۲۹۵ اسب بخار و ۳۶۹ فوت گشتاور تولید می کند. البته این موتور در ترکیب با سیستم هیبریدی ۱۶۸ اسب بخار قدرت اضافی تولید خواهد کرد و می تواند به صورت الکتریکی تا ۳۲ مایل حرکت کند. این خودروی هیبریدی می تواند ۰ تا ۶۲ مایل را طی ۵.۰ ثانیه طی کند که به نظر خوب بوده و گزارش شده سرعت آن به ۱۵۵ مایل در ساعت می رسد.

فضای داخلی Sport Coupe Concept GTE به دلیل فاصله ۱۱۸.۹ اینچی دو محور عقب و جلو بسیار بزرگ بوده و به طور کلی فضای آن ۱۹۱.۷ اینچ گزارش شد. برآمدگی های جلو و عقب این اتومبیل بسیار کوتاه هستند. Sport Coupe Concept GTE ارتفاع زیادی ندارد و گفته شده ارتفاعش با زمین ۵۵.۴ اینچ بوده و از چرخ های ۲۱ اینچی استفاده می کند. از نظر طراحی این اتومبیل جلو پنجره مشبکی جدیدی داشته و خطوط LED چراغ های جلو تا پره های جلو پنجره امتداد پیدا می کنند.

آقای Klaus Bischoff مدیر طراحی Volkswagen درباره طراحی این خودرو اظهار داشت:

“اتومبیل Sport Coupe Concept GTE گویای نقطه عطفی از طراحی است. فولکس واگن با این اتومبیل مفهومی یک طراحی جدید را نشان داد. همچنین نگاه اجمالی اولیه یک طراحی خاصی را نمایش می دهد.”

از نظر طراحی داخلی ،فولکس واگن بسیار خوب عمل کرده است. به طوری که جهت تنظیمات اتومبیل برای راننده یک صفحه نمایش با گرافیک ۳ بعدی و ۱۲.۳ اینچی تعبیه شده و سرنشینان عقب نیز هر کدام دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی هستند که همگی آنها یکپارچه عمل می کنند. طراحی داخلی این اتومبیل بیشتر ساختاری آینده نگری داشته و به گفته فولکس واگن لذت رانندگی فوق العاده ای را  برای راننده اش فراهم می آورد.

شرکت فولکس در بخش تنظیمات حالت های مختلف رانندگی را برای راننده قرار داده تا به هرشکلی مایل است اتومبیل خود را به طور دلخواه برای رانندگی دلنشین سفارشی سازی کند.

Bischoff افزود:

” چراغ های جدید این اتومبیل زیباست. از نظر طراحی داخلی ، Sport Coupe Concept GTE یک اتومبیل لوکس فولکس واگن محسوب می شود و ما در تلاشیم تا  این بخش را غنی سازی کنیم و طراحی های فوق العاده ، منحصر به فرد و پویایی ارائه دهیم “

متاسفانه کمپانی فولکس درباره تاریخ عرضه و قیمت Sport Coupe Concept GTE صحبتی نکرده و باید منتظر اطلاعات آینده بود

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


حضور خیره کننده منصوری در ژنو!
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:22 | بازدید : 274 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )
کمپانی منصوری امیدوار است با یکی از محصولات خود یعنی لامبورگینی هوراکان، چشم همگان را به محصولات تیونینگ شده خود خیره کند و تمامی نیازها و انتظارات افراد از کمپانی‌های تیونینگ در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۵ برآورده کند.

حضور خیره کننده منصوری در ژنو!

کمپانی منصوری امیدوار است با یکی از محصولات خود یعنی لامبورگینی هوراکان، چشم همگان را به محصولات تیونینگ شده خود خیره کند و تمامی نیازها و انتظارات افراد از کمپانی‌های تیونینگ در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۵ برآورده کند. پس از رونمایی از هوراکان MH1 مشخص شد که این سوپرماشین منحصر به فرد دارای تجهیزات به روز و زیبا از قبیل سپرهای جلو و عقب جدید، جلوپنجره با طراحی جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت، باله عقب بسیار بزرگ الهام گرفته شده از اونتادور، دیفیوزر خشن، رینگ‌های ۲۰/۲۱ اینچی بسیار سبک، چراغ‌های حرکت در روز و آینه‌های جانبی فیبرکربنی می‌باشد.

ناگفته نماند، مشخصات موتور به ترتیب زیر است: توربوشارژر جدید، منیفولد خروجی و ورودی هوا، سیستم سوخت تزریقی، ECU بازنگری شده و پیشرانه ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی با ۸۳۸ اسب بخار قدرت و گشتاوری در حدود ۷۸۰نیوتن متر. نتیجه کار شتاب صفر تا صد ۲.۹ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


اتومبیل مفهمومی Bentley EXP 10 در نمایشگاه ژنو حضور خواهد داشت
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:19 | بازدید : 344 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

ا

تومبیل Continental GT  بنتلی بیش از یک دهه است که با ظاهری یکسان تولید می شود اما به نظر می رسد این شرکت بریتانیایی قصد دارد در شیوه طراحی خود تجدید نظر کند و ظاهری متفاوت را به طرفدارانش ارائه دهد. بنتلی درنمایشگاه ژنو می خواهد اتومبیل  Bentley EXP 10 Speed 6 concept را با طراحی جدید به نمایش درآورد

بر اساس تصاویر منتشر شده ما انتظار داشتیم بنتلی از یک شاسی بلند جدید پرده برداری کند اما این تفکر اشتباهی بیش نبود زیرا این خودروساز بریتانیایی در مقابل خودروی Bentley EXP 10 Speed 6 concept دو سرنشینه با رنگ سبز و فضای داخلی قهوه ای رنگ رونمایی کرد.

به گزارش دنیای خودرو نخستین بار بنتلی در سال ۱۹۲۸ اتومبیل Bentley Speed Sixes رونمایی کرد که در میدان مسابقه باشکوه به نظر می رسید. حال Bentley EXP 10 Speed 6 concept را می توان دنباله رو Bentley Speed Sixes دانست که قطعا با موتور قدرتمندی همراه خواهد بود.

خوشبختانه از نظر ظاهری این اتومبیل با تغییراتی همراه بوده که موجب می شود طرفداران با طراحی جدیدی رو به رو باشند. جلو پنجره Bentley EXP 10 نسبت به خودروهای قبلی کمی پایین تر آمده و چراغ هایش از شکل دایره ای به شکل بیضی درآمدند. البته چراغ های عقب نیز بیضی شکل شدند و حجم صندوق عقب کاهش یافته و در مقابل طول قسمت جلو بیشتر شده است. Bentley EXP 10 با این تفسیر به خوبی حالت یک اتومبیل ریسینگ پرسرعت به خود گرفته است.

شاید بسیاری درابتدا وقتی Bentley EXP 10 Speed 6 concept را مشاهده می کنند با خود بگویند بنتلی در طراحی از آستون مارتین یا جگوار الگو برداری کرده اما نمی توان شکایتی در این زمینه کرد چون با طراحی جدیدی همراست.

آقای Wolfgang Dürheimer مدیرعامل شرکت بنتلی درباره این اتومبیل اظهار داشت:

” این اتومبیل را می توان جزیی از آینده بنتلی دانست که در کنار Continental GT تعریف جدیدی از اوج بازارهای دیگر می کنند. طراحی ظاهری EXP 10 Speed 6 در پیشرفت خانواده بنتلی موثر خواهد بود. این اتومبیل تنها یک خودروی اسپرت مفهومی نیست بلکه به طور بالقوه چشم اندازه جسورانه یک برند تجاری با آینده جسورانه است.”

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات Bentley EXP 10 Speed 6 concept باید منتظر نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵ ماند.

 

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


پورشه اتومبیل ۵۰۰ اسب بخاری ۹۱۱GT3 RS را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:18 | بازدید : 308 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

کمپانی آلمانی پورشه بالاخره در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵ از اتومبیل پرقدرت ۵۰۰ اسب بخاری ۹۱۱GT3 RS که براساس اتومبیل ۹۱۱ GT3 ساخته شده رونمایی کرد. به گفته پورشه این اتومبیل سریعترین ۹۱۱ نسل فعلی بوده و زمانی که ماه جولای در ایالات متحده عرضه می شود شما می توانید آن را به کلکسیون خود اضافه کنید.

۲۰۱۶ Porsche 911 GT3 RS

۹۱۱GT3 RS از یک موتور ۴.۰ لیتری بنزینی شش سیلندر که ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۳۸ فوت گشتاور تولید می کند و از یک گیربکس هفت سرعته PDK نیز برخوردار است. البته ما کاملا می دانیم که گیربکس PDK سریعترین گیربکس دنده ای در دنیاست.

۲۰۱۶ Porsche 911 GT3 RS

به گزارش دنیای خودرو اتومبیل ۹۱۱GT3 RS می تواند طی ۳.۱ ثانیه ۶۰ مایل در ساعت و طی ۱۱.۲ ثانیه یک چهارم مایل در ساعت حرکت کند که این میزان برای یک اتومبیل محور عقب بسیار عالی است.

در اتومبیل ۹۱۱GT3 RS خبری از دنده اتوماتیکی نیست و شما باید با کلاچ دنده را تعویض کنید که بیشتر به اتومبیل های معمولی شباهت پیدا می کند. بدنه این اتومبیل نسبت به ۹۱۱ های استاندارد فوق العاده بوده و قابلیت تنظیم بال عقب را نیز دارد. جنس سقف آن از منزنیم بوده و محفظه موتور همراه با درب کاپوت از جنس فیبرکربن است. همچنین ۹۱۱GT3 RS نسبت به GT3 وزنش ۲۲ پوند برای داشتن اسپویلر جلوی بزرگتر کمتر شده است.

۲۰۱۶ Porsche 911 GT3 RS

مانند سایر مدلهای ۹۱۱ این اتومبیل نیز از حداکثر دقت رانندگی برخوردار بوده که برای راننده اش لذت بخش خواهد بود اما نسبت به سایر مدلهای ۹۱۱ لاستیک پهن تری دارد. داخل ۹۱۱GT3 RS از نظر طراحی تغییر بسیاری نکرده و همانند طراحی فضای داخلی ۹۱۱ های دیگر است. پورشه در این اتومبیل صندلی های قوس دار فیبرکربنی قرار داده تا حالت اسپرتی خود را حفظ کند و از پکیج Sport Chrono جهت نشانگر اسپرت،لانچ کنترل و حالت اسپرت پلاس برای آن بهره برده است.

پورشه قرار است ۹۱۱GT3 RS را با قیمت ۱۷۷ هزار دلار در تابستان امسال عرضه خواهد کرد.

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


اتومبیل مفهومی Lexus LF-SA در نمایشگاه ژنو رونمایی شد.
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:4 | بازدید : 248 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

لکسوس درباره این خودرو در کنفرانس مطبوعاتی اش گفته است Lexus LF-SA یک اتومبیلی از آینده بوده و پاسخی به نیازهای افرادیست که تمایل به خرید چنین اتومبیل هایی دارند. همچنین لکسوس می گوید رنگ استیل نقره ای بدنه  Lexus LF-SA  اشاره به اکتشاف فضایی دارد.

به گزارش دنیای خودرو ، شما وقتی اتومبیل Aston Martin Vulcans را داشته باشید مدت زمان بسیاری باید در ترافیک وقت بگذارنید اما Lexus LF-SA با اندازه کوچکش به راحتی شما را از ترافیک های رنج آور نجات می دهد. هم چنین این خودرو قابلیتی دارد که بوسیله آن راننده می تواند با دستور دادن به آن اتومبیل را نزد خود بخواند.

براساس تصاویر تیزری این اتومبیل، لکسوس از نظر طراحی بسیار آن را شبیه به یک تخم مرغ شباهت داده و جلو پنجره اش همچون نسخه های دیگر لکسوس یک جلو پنجره مشبک بزرگ است که ظاهرش را به یک خودروی جسور تبدیل کرده است. از ویژگی های Lexus LF-SA می توان به جمع و جور بودن ، تعداد سرنشین ۲+۲ و مدل خودروهای sub-B-segment بودن اشاره کرد. 

لکسوس می گوید:

“با اشغال کردن خیابان ها توسط اتومبیل های معمولی بیشتر رانندگان از خودروهایی با کابین ۲+۲  استقبال می کنند. صندلی راننده ثابت بوده اما فرمان و پدال ها قابل تنظیم هستند “

علاوه بر این در فضای داخل کابین نمایشگر هولوگرام مانند نیز در داشبورد قرار داده شده است. پنجره های آن گستردگی زیادی از نظر دید دارند که می توان فضای دید خوبی به راننده می دهد . در این خودرو خبری از آینه بغل معمولی نیست و به جای آن دوربین های کوچکی قرار داده شدند. چنین چیزی امری جدید نیست و ما تاکنون در اتومبیل های بسیاری شاهد آینه بغل دوربین دار بودیم. اما انتظار داریم شرکت ها در آینده نقاط دیگر اتومبیل را به دوربین های کوچکی جهت دید وسیع تر مجهز نمایند.

متاسفانه لکسوس صحبتی درباره پیشرانه این اتومبیل مفهومی نکرده است اما احتمال می رود یک خودروی الکتریکی یا هیدروژنی باشد. همچنین درباره تاریخ عرضه و قیمت Lexus LF-SA اطلاعاتی منتشر نشده و باید منتظر ماه های آینده بود.

ما تاکنون در نمایشگاه ژنو خودروهای اسپرت ، شاسی بلند و برخی دیگر را تماشا کردیم اما اتومبیل مفهومی جدیدی که لکسوس به تازگی از آن رونمایی کرده تاکنون مشاهده نکردیم. این اتومبیل Lexus LF-SA نام دارد و دارای ویژگی هایی همچون یک اتومبیل آینده است.

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نوت بوک اچ پی
سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 18:42 | بازدید : 255 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

/ اين بار اچ‌پي به گونه‌اي هوشمندانه طرفداران و دوستداران خود را شگفت‌زده کرده است. ENVY x2 محصولي جديد با قابليت کارکرد دوگانه در يک دستگاه است. تبلت- نوت‌بوکي قدرتمند با نسل پنجم پردازشگرهاي اينتل و سيستم عامل ويندوز ۸.۱ آپديت شده با قابليت نصب ساير سيستم عامل‌ها.

 

اگر تجربه‌اي فراتر از لذت کار با يک دستگاه (نوت‌بوک يا تبلت) را مي‌خواهيد، پيشنهادي ويژه پيش روي شما قرار دارد. دستاوردي نوين از برند اچ‌پي محدوديت‌هاي زماني و مکاني را درهم شکسته و تمام نيازهاي شما را از هر نوعي فراهم مي‌کند.

 

اين دستگاه با قابليت جدا شدن از کيبورد و تغيير کاربري از نوت‌بوک به تبلت به همراه کيبورد بلوتوثي و باتري جداگانه براي شما امکان استفاده از نهايت قابليت‌ها را مهيا مي سازد. همچنين صفحه کليد نرم اين نوت‌بوک که قابليت استفاده از راه دور را دارد به همراه نور پس زمينه، بستري مناسب براي تايپي راحت، روان و فراموش‌نشدني حتي در محيط‌هاي تاريک را براي شما به ارمغان مي‌آورد.

 

بر اساس نياز خود، کيبورد را از صفحه نمايش جدا کرده و از دستگاه به عنوان تبلت نيز بهره ببريد. نوت‌بوک مي‌خواهيد، ENVY x2 برايتان يک نوت‌بوک عالي و کارآمد است. نياز به تبلت داريد، Envy x2 يک همراه مطمئن براي شما است. داراي قلم ويژه¬ جهت استفاده در اموري نظير طراحي‌هاي پيچيده و … که به صورت جداگانه نيز قابل خريداري است.

 

با کمک نمايشگر ۱۳.۳ اينچي لمسي که ۱۰ انگشت را به صورت همزمان شناسايي مي‌کند، مي‌توانيد از تجربه استفاده از انگشتانتان لذت ببريد. همچنين با کيفيت Full HD به همراه پنل IPS تجربه‌اي بي‌نظير از وبگردي، ديدن فيلم و عکس داشته باشيد.

 

قابليت ديگر اين نوت‌بوک دو اسپيکر با تکنولوژي Beats Audio است که بهره‌بري از بهترين و شفاف‌ترين صدا و بالا‌ترين کيفيت را امکان‌پذير و دسترسي به منابع موسيقي وسيع HP از طريق اتصال به سرورهاي ويژه آن، امکان گوش دادن به ايستگاه هاي راديويي و ايجاد آرشيو موسيقي را ممکن مي‌سازد که همگي در يک نرم‌افزار ويژه و منحصر به فرد به صورت پيش‌فرض روي دستگاه ارائه مي‌شود.

 

اين تبلت- نوت‌بوک با چيپست سريع و قدرتمند Core Mو هارد SSD به شما قدرت و توانايي دسترسي به اطلاعات را با سرعت برق و بدون لحظه اي اتلاف وقت مي‌دهد.

 

وزن ENVY x2 در حالت تبلت ۱.۲۷ و در حالت نوت بوک (به همراه کيبورد) ۱.۸۳ کيلوگرم و ضخامت آن به ترتيب ۱.۴ و ۱.۹ سانتي متر است. طراحي خارق‌العاده و مبتکرانه اين دستگاه در کنار خصوصيت تبادل هوا بدون نياز به فن و بي‌صدا بودن، ويژگي‌هاي مالتي مديايي بالا، حمل آسان به واسطه وزن ضخامت کم، قابليت multi-angle با انعطاف پذيري و تنظيم به عالي‌ترين موقعيت بر اساس نياز و باتري پرتوان، استفاده از آن را در هر زمان و مکاني به دور از نگراني اتمام شارژ برايتان هموار و احساسي ماوراي خوشبختي را تداعي مي‌سازد

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هدست سونیSBH70
سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 17:31 | بازدید : 315 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )
/ سوني روز دوشنبه از تبلت قدرتمند ايکسپريا Z4 و اسمارت‌فون ايکسپريا M4 Auqa در کنفرانس خود در نمايشگاه موبايل بارسلون رونمايي کرد و براي هر دو محصول وسايل جانبي جالب توجهي را در نظر گرفت و از اين حيث سنگ تمام گذاشت. يکي از بهترين محصولات جانبي که اين شرکت معرفي کرد هدست بلوتوث مدل SBH70 بود که با کيفيت صداي استريو خودنمايي مي‌کند. در ادامه با ما باشيد.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نارضایتی از گلگسی اس6
سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 17:20 | بازدید : 305 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

وميت/ برخي از بزرگترين طرفداران سامسونگ به نظر مي‌رسد زياد از دستگاه‌هاي پرچم‌دار جديد سامسونگ راضي نيستند. مدت زمان زيادي از رونمايي گلکسي اس 6 و گلکسي اس 6 اج در کنگره جهاني موبايل بارسلونا نمي‌گذرد اما ديدگاه‌هاي مختلفي درباره اين دستگاه‌هاي جديد در فضاي وب وجود دارد. در ادامه بيشتر به اين موارد خواهيم پرداخت.

گلکسي اس 6 با طراحي و ظاهر جديد نسبت به نسل‌هاي قبل ساخته شده و جنس بدنه آن نيز متشکل از فلز و شيشه است. اما به دليل استفاده از همين مواد، سامسونگ مجبور به حذف قابليت‌هايي همچون باتري قابل تعويض، درگاه کارت‌ حافظه جانبي microSD و مقاومت در برابر آب شده است. کساني که از سامسونگ شاکي هستند، معتقدند اين‌ها ويژگي‌هاي کليدي و محبوب پرچم‌دار‌هاي پيشين سامسونگ بوده‌اند.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تبلیغات
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نظر سنجی

به مطالب وبلاگ چه امتیازی میدهید؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 51342
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر خودرو و تکنولوژی و آدرس cartec.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 95
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 59
:: بازدید سال : 1382
:: بازدید کلی : 51342