بهترین و بروز ترین وبلاگ درباره تکنولوژی
آیفون 6sبرای آمریکایی ها یک دلار حساب می شود ۱$
یک شنبه 29 آذر 1394 ساعت 19:44 | بازدید : 152 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

 فروشگاه زنجيره‌اي Best Buy طرح جديدي راه‏‌اندازي کرده است که بر اساس آن مدل ۱۶ گيگابايتي گوشي هوشمند آي‌فون 6s به قيمت يک دلار فروخته مي‌‏شود، البته براي خريد گوشي با اين قيمت بايد قرارداد مخابراتي دو ساله را هم با شرکت‏ Verizon يا Sprint منعقد کنيد. 

بد نيست بدانيد اين گوشي هوشمند در کشور آمريکا با قراردادهاي مخابراتي دوساله به قيمت ۱۹۹ دلار فروخته مي‏‌شود و با اين جريان، کاربران هم‏‌اکنون مي‏‌توانند براي خريد آي‌فون 6s از طريق دو شرکت مخابراتي مذکور ۱۹۸ دلار تخفيف بگيرند. در اين طرح تخفيفي هر چهار رنگ گوشي هوشمند موجود است و آمريکايي‌‏ها مي‌‏توانند تا پايان سال جاري ميلادي با مراجعه به شعب مختلف فروشگاه زنجيره‌‏اي Best Buy اين دستگاه را به قيمت يک دلار خريداري کنند. همچنين گفته شده است که اگر موقع خريد اين محصول يک دستگاه گوشي هوشمند آي‌فون ۵ يا مدل‏هاي قبل از آن را داشته باشيد و آن را تحويل دهيد، به جز تخفيف مذکور ۲۰۰ دلار ديگر هم تخفيف مي‏‌گيريد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


موبایل اندرویدی خود را به ویندوز فون تبدیل کنید!!!!
شنبه 28 آذر 1394 ساعت 20:36 | بازدید : 159 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

/ شما مي توانيد با AppComparison، کاربران را به استفاده از گوشي هاي ويندوزي ترغيب کنيد.

"AppComparison" نام نرم افزاري است که کاربران را ترغيب به استفاده از گوشي هاي ويندوزي مي کند.

مايکروسافت در طي اين سال ها در تلاش بوده است که سرويس هاي خود را براي تمامي پلتفرم ها مانند اندرويد و iOS عرضه کند. آخرين اپليکيشن رونمايي شده از اين کمپاني AppComparison نام دارد که هدف و مخاطب اين نرم افزار افراد خاصي مي باشند.

اولين خط توضيحات اين اپليکيشن که بر روي پايگاه رسمي Google Play بارگذاري شد، اينطور شروع مي شود: "آيا خواستار تغيير گجت مبتني بر سيستم عامل اندرويد خود به يک ويندوز فون هستيد؟"
همانطور که از نام اين اپليکيشن پديدار است، زماني که شما اين اپليکيشن را نصب کنيد، اين نرم افزار بطور اتوماتيک برنامه هاي نصب شده شما را مورد بررسي قرار مي دهد و برنامه هاي مشابهي که شما قادر خواهيد بود در ويندوز فون هم از آنها استفاده کنيد را به شما اطلاع رساني خواهد نمود. هم چنين بجاي نرم افزارهاي زيادي که قادر نخواهد بود معادل عيني آن را پيدا کند، نرم افزارهايي با عملکرد مشابه اي را به شما معرفي مي کند که شما مي توانيد از آن بر روي ويندوز فون بهره ببريد.

فعاليت هاي مايکروسافت در زمينه گوشي هاي هوشمند نزديک به دو سال است که کمتر و آهسته تر شده است اما اين کمپاني اخيرا دو مدل از گوشي هاي هوشمند خودش را که مبتني بر سيستم عامل ويندوز ۱۰ مي باشند، عرضه نموده است. مايکروسافت از طريق گوشي هاي لوميا ۹۵۰ و ۹۵۰XL سعي بر يکسان سازي دنياي دستکاپ ها و حتي Xbox One هاي جديد مبتني بر ويندوز را با گوشي هاي هوشمندش دارد.

گوشي هاي جديد مايکروسافت همانند گوشي هاي قبليش که مبتني بر ويندوز ۸ بودند، در حال حاضر در خصوص بازه انتخاب نرم افزارها محدود هستند و فقط نرم افزارهاي مهم تر و کاربردي تر را همانند Gmail و Snapchat در اختيار دارند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تلفن هوشمند اکسون مکس zte رونمایی شد
شنبه 28 آذر 1394 ساعت 19:26 | بازدید : 183 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

 کمپاني ZTE رسما تلفن هوشمند اکسون مکس را معرفي کرد؛ دستگاه جديدي که نخستين بار در ماه اکتبر رويت گرديد و حالا به صورت رسمي پرده ها از روي آن کنار مي رود.

در ابتدا گفته مي شد که اين محصول يک چيپست اسنپدراگون 810 را در خود جاي داده اما ظاهرا اينطور نيست. اين تلفن هوشمند در عوض از يک چيپست هشت هسته اي اسنپدراگون 617 بهره مي برد.

همانطور که از روي نام اين محصول مي توانيد حدس بزنيد، با يک موبايل کاملا بزرگ و عظيم الجثه روبرو هستيم: تلفن هوشمندي با يک نمايشگر 6 اينچي و رزلوشن 1080 در 1920 پيکسل (نه 1440 در 2560 پيکسلي که در ابتدا تصور مي شد).

در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد.

اکسون مکس که از اندرويد 5.1 بهره مي برد بدنه اي تماما ساخته شده از فلز دارد و از استاندارد LTE، دو سيم کارت، 3 گيگابايت رم، 32 گيگابايت حافظه داخلي و درگاه کارت حافظه ميکرو اس دي نيز پشتيباني مي کند و يک باتري 4140 ميلي آمپر ساعتي برايش در نظر گرفته شده است.

دوربين جلويي اين موبايل 13 مگاپيکسلي است و يک دوربين اصلي 16 مگاپيکسلي هم در قسمت پشت بدنه آن خودنمايي مي کند که به اسکنر اثر انگشت مجهز گرديده است.

در چين، اين موبايل به قيمت 460 دلار به فروش مي رود و هنوز مشخص نيست که آيا ZTE برنامه اي براي عرضه محصول تازه در ساير بازارها دارد يا خير اما به نظر مي رسد که اينطور باشد، چراکه شرکت مورد بحث پيشتر نسخه هاي مختلفي از اکسون را به اقصي نقاط دنيا عرضه کرده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دابسمش چیست ؟ مروری بر دابسمش!
شنبه 28 آذر 1394 ساعت 18:4 | بازدید : 261 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

برنامه‌اي که اين امکان را فراهم مي‌کند تا کاربران با استفاده از لب‌خواني روي صداهاي استخراج شده از صحنه فيلم‌هاي مختلف، موسيقي‌هاي متفاوت و يا حتي مکالمات و گزارش‌هاي تلويزيوني، ويدئويي جذاب بسازند رفته رفته جاي خود را نه‌تنها به عنوان برنامه‌اي پرطرفدار بلکه به عنوان هدفي براي سرگرمي و فراهم کردن موجبات شادي، در ميان کاربران پيدا کرده است.

دابسمش چيست؟

Dubsmash يک برنامه پيام‌رسان ويدئويي براي سيستم‌عامل‌هاي اندرويد و iOS است که به کاربران امکان اضافه کردن کليپ‌هاي صوتي به ويدئوهاي ضبط شده از طريق گوشي آن‌ها را خواهد داد. در قالب استفاده از اين برنامه کاربران امکان انتخاب ليستي از کليپ‌هاي صوتي بارگذاري شده توسط ديگران و يا اضافه کردن کليپ صوتي مورد نظر خود را خواهند داشت. پس از انتخاب کليپ صوتي، کاربران ويدئوي خود را به‌طور هماهنگ با اين کليپ، ضبط خواهند کرد و نهايتا امکان به‌اشتراک گذاري نتيجه کار در برنامه‌هايي مانند واتس‌اپ، فيس‌بوک و اينستاگرام وجود خواهد داشت.

دابسمش از کجا آمده است؟

اين برنامه توسط تيم سه نفره برنامه‌نويسان آلماني يعني Jonas Druppel, Roland Grenke و Daniel Taschikدر ماه نوامبر سال گذشته ميلادي به بازار عرضه شد و تا کنون توسط بيش از ده ميليون کاربر، دانلود شده است.

دليل محبوبيت دابسمش

يکي از دلايل اصلي محبوبيت اين برنامه، سادگي آن است. اين برنامه به‌حدي محبوب است که حتي راننده فرمول يک، لوئيز هميلتون، بازيگر استراليايي، جک‌من و يا حتي هنرپيشه محبوبي مانند دمي‌مور و افراد ديگر نيز تجربه ساخت کليپ با استفاده از آن را داشته‌اند. 

Dubsmash 2؛ بدافزاري خطرناک!

توجه داشته باشيد بدافزاري با مشابهت اسمي تحت عنوان Dubsmash2 در فضاي وب منتشر شده که هيچ ارتباطي با نرم‌افزار اصلي يعني Dubsmash نداشته و تنها يک بدافزار خطرناک است که شما را به‌طور ناخواسته به وب‌سايت‌هاي نامشخص رهنمون خواهد ساخت.

نمونه‌هاي جايگزين اين برنامه

با محبوب‌شدن برنامه دابسمش، توسعه‌دهندگان زيادي دست به توليد برنامه‌هايي با قابليت‌هاي مشابه زده‌اند. از جمله بهترين برنامه‌هاي جايگزيني که بعضا قابليت‌هاي جالبي را نيز پيش روي کاربر قرار مي‌دهند مي‌توان به VineSmash (براي سيستم‌عامل iOS)، و Mudical.ly (براي سيستم‌عامل‌هاي اندرويد و آي او اس )، VivaVideo (براي اندرويد و iOS) و KineMaster (براي اندرويد) اشاره کرد.

نکاتي براي ساخت دابسمش جذاب

يکي از نکات مهم در ساخت دابسمشي جذاب، نورپردازي مناسب است. به گونه‌اي که محيط فيلم‌برداري نه آنچنان تاريک و نه بيش از حد روشن باشد. بهترين حالت، فيلم‌برداري در نور روز و در نزديکي يک پنجره است. در مرحله بعدي، ذخيره چندين باره برداشت‌هاي ويدئويي را مدنظر داشته باشيد تا نهايتا به بهترين نتيجه برسيد. پس از اين تمرکز خود را بر روي طرح ويدئو بگذاريد. بسته به محتواي اجراشده مي‌توانيد حضور ثابت در جلوي دوربين و يا حتي در قالب چندنفره، حضور تدريجي افراد در جلوي دوربين را نيز مدنظر قراردهيد. نهايتا به کليدي‌ترين نکته در ساخت دابسمش، يعني بيان احساسات به بهترين نحو ممکن، توجه کنيد. فراموش نکنيد که خواندن ساده يک متن هيچ جذابيتي براي مخاطبين نخواهد داشت پس سعي کنيد طرحي ابتکاري در بيان مکالمات داشته باشيد. به عنوان راهکاري مفيد مي‌توانيد با مراجعه به شبکه‌هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، نمونه ويدئوهاي منتشر شده توسط ديگران را مشاهده کنيد تا از آن‌ها الهام بگيريد. 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

بالای صفحه کانال تلگرام را انتخاب کنید 

تا بروز ترین اخبار را دریافت کنید!

 

telegram.me/cartec


موضوعات مرتبط: کانال تلگرام , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بروز ترین مرجع هک کلش!!!!
جمعه 27 آذر 1394 ساعت 10:7 | بازدید : 161 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

 

هک واقعی و رایگان کلش درسایت:

www.clashofhacks.lxb.ir

 

دانلود کنید و لذت ببرید و به دوستان خود معرفی کنید 

کانال تلگرام مارا دنبال کنید 

 


موضوعات مرتبط: کانال تلگرام , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با Air Bar همه لپ تاپ ها لمسي مي شوند!
پنج شنبه 26 آذر 1394 ساعت 13:15 | بازدید : 179 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

به کانال تلگرام ما بپیوندید   telegram.me/cartec بر روی گزینه بالای صفحه عضو شوید

لپ تاپ هاي امروزي آنقدر پيشرفت کرده اند که بتوانند به خوبي از پس انواع پردازش هاي امروزي بر آمده و امکانات بسيار تنوع در اختيار کاربران قرار دهند. با اين حال هنوز هم برخي قابليت ها و ويژگي ها هستند که شايد کمتر لپ تاپي به آنها مجهز شده باشد. وجود صفحه نمايش لمسي يکي از همين موارد است که تنها مي توان آن را روي برخي از لپ تاپ ها يافت که البته باعث افزايش قيمت محصول تا حد زيادي نيز مي شود. شرکت Neonode براي حل اين مشکل سنسوري به نام AirBar تدارک ديده که مي تواند صفحه نمايش هر لپ تاپي را لمسي کرده و قرار است در نمايشگاه CES 2016 از آن رونمايي کند.

سنسور AirBar در حال حاضر براي لپ تاپ هايي با صفحه نمايش ۱۵.۶ اينچي ساخته شده و با قرار گرفتن در زير صفحه نمايش، يک سطح نوري نامريي را روي صفحه نمايش مي تاباند. کاربر هر نقطه از صفحه نمايش را که لمس کند مسير نور مسدود شده و محل لمس تشخيص داده مي شود. براي لمس صفحه محدوديتي وجود نداشته و کاربر مي تاند با دستکش، مداد، قلم يا هر چيز ديگري صفحه نمايش را لمس کند (ويژگي که صفحات لمسي حال حاضر لپ تاپ ها از نداشتن آن رنج مي برند!).

سازنده اين محصول اعلام کرده که سنسور AirBar پشتيباني کامل از سيستم عامل ويندوز ۸ وويندوز ۱۰داشته و با کروم بوک ها نيز به خوبي کار مي کند. قابليت لمسي علاوه بر لمس ساده شامل چرخاندن، بزرگنمايي و ديگر موارد پشتيباني شده در سيستم عامل ويندوز يا کروم بوک ميشود. نصب آن هم قرار است به سادگي صورت گرفته و به گفته سازنده نيازي به کاليبره کردن يا دردسر هاي مختلف نخواهد بود. پشتيباني از سيستم عامل OS X هنوز کامل نبوده و تنها مي توان از برخي امکانات ابتدايي لمس بهره برد. 

AirBar در حال حاضر در مرحله پيش فروش قرار داشته و قيمت ۵۰ دلار برايش در نظر گرفته شده است. AirBar قرار است در سه ماهه اول ۲۰۱۶ وارد بازار شود.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


موزيلا فايرفاکس به جمع مردگان پيوست
پنج شنبه 26 آذر 1394 ساعت 12:40 | بازدید : 177 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

 کمپاني موزيلا با وجود تلاش هاي فراوان جهت دستيابي به رده هاي بالا در ميان رقبان به صورت رسمي خبر توقف توسعه سيستم عامل فايرفاکس را اعلام کرد.

موزيلا در چند سال اخير تلاش بسياري براي توسعه‌ي سيستم عامل اختصاصي خود ويژه‌ي گوشي‌ها کرده اما اينطور که مشخص است اين کمپاني به اين نتيجه رسيده که قادر به انجام اين کار نيست و در بازار سيستم عامل‌هاي گوشي‌هاي هوشمند جايگاهي نخواهد داشت! چرا که اين کمپاني به صورت رسمي خبر توقف توسعه سيستم عامل فايرفاکس را اعلام کرد.

تصميم موزيلا از جايي نشات مي‌گيرد که اين کمپاني دريافته قادر نيست تجربه کاربري خوبي براي کاربران گوشي‌هاي هوشمند به ارمغان آورد، بنابراين به همين سادگي خود را از زير بار توسعه سيستم عامل گوشي‌هاي هوشمند کنار کشيده تا بتواند تمرکز خود را روي موارد ديگر بگذارد.

موزيلا فايرفاکس سيستم عاملي است که تنها چند اپليکيشن تحت وب با خود به همراه دارد و در اين بازار رقابت اپليکيشني اين سيستم عامل بي‌اپليکيشن، توان رقابت با بزرگان اين عرصه را ندارد. ممکن است سيستم عامل موزيلا فايرفاکس هنوز هم زنده باشد اما تنها براي دستگاه‌هاي حوزه اينترنت اشيا و تحت شبکه؛ گذشت زمان اين موضوع را نشان خواهد کرد.

 

 


موضوعات مرتبط: کانال تلگرام , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نصب بازی های اندرویدی مثل کلش بر روی کامپیوتر
چهار شنبه 25 آذر 1394 ساعت 16:0 | بازدید : 233 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

 آيا علاقه به اجراي بازي‌هاي محبوب اندرويد در کامپيوتر خود داريد؟ با استفاده از شبيه سازهايي مانند BlueُStacks مي‌توانيد بازي محبوب کلش آف کلنز و ديگر بازي‌هاي اندرويد را در کامپيوتر بازي کنيد. با ما همراه باشيد تا نحوه‌ي استفاده از اين شبيه ساز را به شما آموزش دهيم.
برنامه Bluestacks يک شبيه ساز حرفه اي اندرويد است که به شما اجازه مي‌دهد تا بازي‌ها و حتي اپليکيشن‌هاي محبوب اندرويد را در کامپيوتر خود اجرا کنيد. دلايل زيادي براي استفاده از اين شبيه ساز وجود دارد. بعضي کاربران علاقه به اجرا و تست بازي‌هاي اندرويد دارند، اما امکان دارد سخت افزار مناسب و قدرتمند را ندارند و يا مانند خود من، علاقه اي به اجراي بازي‌ها در صفحات کوچک موبابل نداشته باشند، به همين دليل، اجراي بازي اندرويد محبوب خود مانند Clash of Clans يا Plants vs Zombies 2 آن هم در صفحه‌ي بزرگ مانيتور مي‌تواند براي آن‌ها خوشايند باشد. اگر شما هم از اين دسته از گيمرها هستيد، بايد بگويم که انجام اين کار به سادگي امکان پذير است و مي‌توانيد با يک نصب ساده و دانلود بازي مورد علاقه‌ي خود، به انجام آن بازي بپردازيد. برنامه هاي اندرويد نيز به همين حالت هستند، براي مثال مي‌توانيد برنامه‌ي اينستاگرام را نصب نموده و از طريق اين برنامه به پروفايل خود در اينستاگرام وارد شويد.
از مواردي که بايد رعايت کنيد، اين است که سخت افزار کامپيوتر شما قدرت اجراي شبيه ساز را داشته باشد. از جمله موارد مورد نياز داشتن حداقل ۴ گيگابايت رم است، زيرا قرار است در کنار سيستم عامل ويندوز خود، يک سيستم عامل اندرويد اجرا شود. همچنين سعي کنيد که درايور کارت گرافيک شما نيز به روز شده باشد. تقريبا اجراي بازي آن چنان هم سنگين نيست و مي‌توانيد در هر سيستمي به انجام بازي‌هاي اندرويد و استفاده از نرم افزارهاي آن بپردازيد.
قدم اول – ابتدا برنامه را از طريق آدرس زير دانلود نماييد:
دانلود برنامه BlueStacks براي ويندوز


قدم دوم – پس از دانلود برنامه، روي آن کليک کرده و اجرا نماييد. سپس مراحل نصب را طي نموده و آن را نصب کنيد.

قدم سوم – پس از نصب برنامه آن را اجرا کرده و وارد محيط آن شويد. حال فرض کنيم که مي‌خواهيد يک بازي را نصب و اجرا نماييد، براي مثال Clash of Clans، شما دو راه داريد، يا از خود برنامه بازي را سرچ و نصب نماييد، يا فايل APK بازي را از اينترنت دانلود نماييد، سپس بر روي فايل دانلود شده کليک نماييد تا به صورت اتوماتيک در برنامه‌ي BlueStacks نصب و قابل اجرا گردد، سپس بازي را در برنامه اجرا کنيد.
براي روش اول پس از اجراي برنامه روي گزينه‌ي Search کليک کنيد.

سپس نام بازي را براي مثال Clash of Clans سرچ کنيد تا بازي نمايان شود. پس از نمايان شدن بازي، بر روي آن کليک نماييد.

امکان دارد از شما مشخصات حساب کاربري گوگل پرسيده شود، ايميل و پسورد خود را وارد نماييد و اگر نداريد بسازيد.

حال مي‌توانيد وارد صفحه‌ي بازي شده و با زدن گزينه‌ي Install بازي را نصب و اجرا کنيد.

در حالت دوم نيز، کافي است فايل APK بازي‌ها را نصب و سپس بر روي آن‌ها کليک نماييد تا بازي به صورت خودکار در برنامه‌ي BlueStack نصب شود.

آيکن بازي‌ها به اين حالت درخواهد آمد و فقط با يک کليک ساده نصب خواهند شد
با کليک بر روي All Apps مي‌توانيد به ليست بازي‌ها و برنامه هاي خود برويد. البته آخرين برنامه ها و بازي‌هاي اجرا شده در مقابل اين گزينه به نمايش درخواهند آمد.
اندرويد 9براي دانلود فايل APk بازي Clash of Clans مي‌توانيد از آدرس زير اقدام کنيد:
Clash of Clans APK v8.67

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کيف پولي که هرگز گم نمي‌شود!!!!!
چهار شنبه 25 آذر 1394 ساعت 15:49 | بازدید : 150 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

ن/ محققان اهل روتردام کيف پول هوشمندي را ابداع کرده‌اند که 100 درصد امن بوده و به هيچ‌وجه گم نمي‌شود.
اين محصول بنام اکستر/Ekster مجهز به فناوري بلوتوث 4 با مصرف انرژي پايين است که به اپليکيشن بنام پروتگ/ Protag (قابل‌نصب روي آي او اس و اندرويد) وصل شده و کاربر را از محل قرار گرفتن خود مطلع مي‌سازد. کاري که اين اپليکيشن مي‌کند مشابه اپليکيشن‌هاي مانند Walli و SmartWallit است و کاربر را در مواقع ضروري از محل خود با سيستم هشدار تعريف‌شده الکترونيکي، آگاه مي‌سازد.

اکستر، براي توسعه دامنه آگاه‌سازي به GPS وصل مي‌شود و با آپديت شدن لحظه‌اي مکان را اعلام مي‌کند. همچنين نگه‌دارنده کارت آلومينيومي نيز براي اين کيف ابداع‌شده تا از طريق فناوري RFID داخل کارت، مانع از سرقت کارت شود.

بنابراين اکستر هم کيف پول است و هم نگه‌دارنده کارت‌هاي اعتباري که ويژگي رديابي قابل انتخاب توسط کاربر است. مدل موسوم به Parliament Wallet 89 دلار قيمت دارد و تا 12 کارت اعتباري را محافظت مي‌کند و مدل Senate cardholder نيز 69 دلار بوده و از طريق فناوري RFID از 5 کارت محافظت مي‌کند.

همچنين از طريق يو اس بي شارژ شده و تا 6 ماه نيز انرژي در خود ذخيره مي‌کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آپدیت بزرگ کلش
چهار شنبه 11 آذر 1394 ساعت 20:24 | بازدید : 160 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

 

/ احتمال دارد هفته آينده با ارائه يک بروز رساني‌ تان هال 11 کلش آف کلنز را بتوان در اختيار داشت. اين بروز رساني تغييراتي را براي ميليون‌ها شيفته‌ي اين بازي به ارمغان خواهد آورد.

امروز تان هال 11 را در ويديوي مشاهده کرديم که نشان مي‌دهد اين بروز رساني شامل مخزن طلا و مخزن اکسير با سطح 12 مي‌شود. اگر شما تمامي مخازن را به آخرين سطح به روز کنيد (به همراه گنجايش هال) مي‌توانيد 10 ميليون واحد طلا و 10 ميليون واحد اکسير ذخيره کنيد. همچنين آزمايشگاه يا لابلاتوآر جديد و ويزاردتاور جديد هم در اين بروز رساني قابل ارتقا به سطح 9 هستند. امروز اين خبر مي‌گويد هفته آينده هفته‌اي خاص براي کلش آف کلنز است.

تماشا کنيد

دو روز پيش متوجه شديم که فضاي اين دهکده بعد از اين بروزرساني بزرگتر خواهد شد اما در زمان حمله 30 ثانيه زمان براي افزايش براي افزايش اندازه زمين به شما داده مي‌شود. همچنين شما مي‌توانيد به هم کلني خود يکي از معجون‌ها يا اسپل هاي ساخته شده با اکسير سياه را براي حمايت، هديه دهيد يا خود با درخواست کمک مي‌توانيد از هم کلن خود يکي از اين معجون‌ها را دريافت کنيد. منوي کمک رساني هر آنچه را که به شما داده باشند نشان خواهد داد. به هر حال اين بروز رساني تغييراتي خوش آيند را براي اين بازي به همراه دارد که منتظر خواهيم ماند تا نسخه نهايي از راه برسد.

 
 آيا شما هم مشتاق هستيد که هرچه زودتر اين تغييرات را دريافت کنيد؟

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با LI-FI هر ثانيه ۱۸ فيلم ۱٫۵ گيگابايتي دانلود کنيد!!!!!!!=-O =-O
سه شنبه 10 آذر 1394 ساعت 15:31 | بازدید : 169 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

ازمايش هاي انجام شده روي سيستم لي-فاي ( Li-Fi) نشان مي دهد که اين سيستم يکصد برابر سريعتر از سامانه فعلي واي-فاي (Wi-Fi) است؛ به طوري که با استفاده از لي-فاي مي توان در هر ثانيه ۱۸ فيلم سينمايي ۱٫۵ گيگابايتي را دانلود کرد.

دانشمندان به تازگي يک فناوري جديد بي سيم به نام لي- فاي عرضه کرده اند که۱۰۰ برابر سريعتر از سامانه هاي فعلي بي سيم است.
سيستم لي-فاي که اطلاعات را با استفاده از ارتباط نور مرئي منتقل مي کند، اکنون در دفاتر و محيط هاي صنعتي در تالين واقع در استوني در حال آزمايش است.
اين سيستم جديد بي سيم در جريان آزمايش هايي در محيط آزمايشگاه، به سرعت ۲۲۴ گيگابايت در ثانيه رسيد و اين پتانسيل را دارد که کاربري اينترنت را متحول کند. گرچه آزمايش ها حاکي از يکصد برابر بودن سرعت لي-فاي در قياس با سامانه هاي فعلي واي- فاي است، اما سرعت تنها مزيت لي-فاي نيست.
اين سيستم از ارتباطات نور مرئي ميان ۴۰۰ و ۸۰۰ تراهرتز براي انتقال پيام ها در کد دودويي استفاده مي کند که باعث مي شود سرعت اين سيستم آنقدر زياد شود که در هر ثانيه بتوان ۱۸ فيلم سينمايي ۱٫۵ گيگاباتي را دانلود کرد.
از طرف ديگر، نور مرئي قابليت عبور از ديوارها را ندارد که اين موضوع لي-فاي را سيستم ايمن تري مي سازد و باعث مي شود که اين سامانه کمتر مستعد تعارض شود.
با وجودي که اين سامانه اميدوار کننده به نظر مي رسد اما احتمالا کاملا جايگزين واي- فاي نخواهد شد و يا دستکم اين اتفاق به اين زودي رخ نخواهد داد. در عوض محققان اکنون به دنبال مقاوم سازي دستگاه ها با لي- فاي هستند تا به اين ترتيب بتوانند از اين دو سيستم بي سيم همزمان براي تقويت سرعت و امنيت استفاده کنند.

چهار سال پيش يک محقق اسکاتلندي به نام ‘هارالد هاس’ ايده اي-فاي را به عنوان يک نوع اتصال بي سيم به اينترنت مطرح کرد که با استفاده از لامپ هاي LED کار مي کرد. اين فناوري با استفاده از پنل هاي خورشيدي، انرژي لازم براي لامپ هاي LED را فراهم مي کند؛ سپس از نور چشمک زن لامپ براي انتقال اطلاعات استفاده مي شود.
براي استفاده از اين فناوري، کاربر بايد يک روتر مخصوص لي-فاي در اختيار داشته باشد. درست است که انتقال اطلاعات با استفاده از اين روش مبتني بر نور است؛ ولي امواج نوري نامرئي هستند و آلودگي نوري ايجاد نمي کنند. همچنين اين فناوري امکان هک و جاسوسي را به ميزان قابل ملاحظه اي کاهش مي دهد. قرار است اين پروژه باهمکاري شرکت HIGGINSON که بازوي تجاري دانشگاه ادينبورگ است و يک شريک تجاري ديگر به توليد انبوه برسد و در اختيار عموم کاربردان قرار گيرد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سه شنبه 10 آذر 1394 ساعت 15:2 | بازدید : 301 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

طراح سوئدي، Love Hultén با ساخت و توسعه ابزارهاي الکترونيکي جذاب و زيبايي، طي سال هاي گذشته نام و نشاني براي خود دست و پا کرده. وي با ترکيب دستگاه هاي الکترونيکي با بدنه چوبي زيبا، حس و حال نوستالژيک دوستداران تکنولوژي و بازي هاي ويديويي را زنده نگاه مي دارد.

وي در اقدام اخير خود، يک کنسول دستي کوچک با نام Pixel Vision را طراحي کرده و پروژه اش را روي وبسايت کيک استارتر قرار داده تا به واسطه سرمايه عمومي، قادر به توسعه و عرضه آن باشد. پيکسل ويژن، دستگاهي است که مي تواند با استفاده از شبيه ساز، بازي هاي NES، آتاري 2600 و گيم بوي را اجرا کند.

پيکسل ويژن طراحي مشابهي به مدل تاشدني مخصوص گيم بوي دارد و باتري آن قادر است تا 8 ساعت دستگاه را تامين کند. حافظه دستگاه زياد نيست و تقريبا 10 بازي مي توان روي آن نگه داشت اما براي ريختن بازي هاي جديد مي توان از يو اس بي استفاده کرد.

وي در نظر دارد فقط 500 واحد از اين دستگاه را توليد کرده و با قيمت 461 دلار به فروش برساند. همچنين، 20 واحد تحت عنوان مرواريد نيز ساخته مي شود که بدنه اي سياه رنگ داشته و دکمه D-pad آن از فلز برنج خواهد بود. قيمت اين واحدهاي ويژه 807 دلار است لبخندلبخندمتعجبمتعجبمتعجبمتعجبآرامپول در دهانپول در دهانچشمک

فریاد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پتنت جديد سامسونگ: تبلتي با قابليت لول شدن
دو شنبه 9 آذر 1394 ساعت 18:34 | بازدید : 183 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

 مدت زيادي است که سامسونگ به فناوري نمايشگرهاي منعطف دست پيدا کرده است و در محصولات مختلفي چون گلکسي روند (Round)، گير اس، گير فيت و گلکسي اس 6 اج استفاده کرده است. اگر به ياد داشته باشيد در نمايشگاه CES 2013 هم اولين رونمايي از صفحه نمايش منعطف بود که با چکش بر روي آن کوبيده ميشد و هيج مشکلي براي آن رخ نمي داد اما تمام توليداتي که تا کنون به صورت تجاري به بازار عرضه شده و به دست مصرف کننده رسيده است فقط “خم شده” است و ديگر قابليت تغيير وضعيت ندارد. چندي پيش يک پتنت جالب تحت عنوان “تبلت تاشو سامسونگ” منتشر شد که در آن يک تبلت قابل تا شدن را ميديدم و حالا نوبت به يک ايده تخيلي ديگر رسيده است.

بايد گفت که اين ايده واقعا جالب و مفيد است، حداقل شخصا اميدوارم نسخه تجاري آن توليد شود تا ببينيم به همان خوبي که ما متصوريم، توليد خواهد شد يا خير. تصور کنيد تبلت مثل يک دفتر، مثل يک کاغذ يا بهتر بگوييم، مثل يک مجله قابل لول شدن باشد، اما با اين تفاوت که حالت کلي اين تبلت لول شده است و هنگامي که مي خواهيد از آن استفاده کنيد بايد بازش کنيد. خب مسلما به اين شکل جاي کمتري اشغال مي شود، مي تواند کنار کيفتان، لبه جيب و يا حتي در دستتان جاي بگيرد و اين خيلي خوب است.

اما اين ايده ثبت شده چيست؟ در حالت ابتدايي يک استوانه است و شما مي توانيد نمايشگر خميده اي را که دور آن لول شده است را باز کنيد و استفاده خود را داشته باشيد. اما نکته جالب ديگر اين پتنت جالب بدين صورت است که وقتي شما نمايشگر دستگاه را جمع کرده ايد روي استوانه اصلي يک نمايشگر عريض داريد که موارد مختلفي روي آن نمايش داده مي شود، مي تواند آن را تقريبا همتاي بخش لبه خميده گلکسي اس 6 اج دانست اما پرکاربردتر.

يکي از کاربردهايي که مي توان براي اين لبه در نظر گرفت اين است که شما روي يک برنامه تپ کنيد و پس از باز کردن نمايشگر، همان برنامه مخصوص روي نمايشگر بزرگ نمايش داده بشود. البته بايد منتظر به تحقق پيوستن اين ايده ماند و ديد که چقدر روي رابط کاربري و فرهنگ کاربري آن کار مي شود. البته فرهنگ کاربري آن بايد اشتراکات زيادي با تبلت ها داشته باشيد چرا که اصولا يک “تبلت قابل لول کردن” است!

نظر شما درباره اين ايده چيست؟ يک تبلت قابل لول کردن!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شرکت Konami يک نسخه رايگان از بازي Pro Evolution Soccer ارائه مي‌کند
دو شنبه 9 آذر 1394 ساعت 18:22 | بازدید : 206 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

کمپاني ژاپني Konami تمرکزش را روي بازي‌هاي موبايل و ديگر کنسول‌ها جلب کرده که منتشر کننده‌ احتمال دارد بزرگترين امتياز را در اختيار کاربران قرار دهد. همان‌گونه که مي‌دانيد خريد محصول Pro Evolution Soccer يک پروسه‌ي بي‌پايان است، بعضي از خبر‌ها حاکي از توليد يک کنسول بازي با نام کونامي است. احتمال مي‌رود دستگاه‌ي توليد شود که بازي فوتبال بصورت رايگان روي آن نصب شده باشد. حال از اين نکات بگذريم و به موضوع اصلي بپردازيم. در ادامه اين خبر کوتاه با ما همراه شويد.

فوتبال تکاملي حرفه‌اي (به انگليسي: Pro Evolution Soccer) مجموعه‌اي از بازي‌هاي رايانه‌اي در سبک ورزشي و شبيه‌ساز فوتبال است که شرکت کونامي آن را منتشر مي‌کند. اين بازي نخستين بار ۲۵ اکتبر ۲۰۰۱ با اين نام عرضه شد.

در 8 دسامبر امسال پلي‌ استيشن 4 و پلي استيشن 3 يک نسخه‌ي جديدي را در بازي PES 2016 اضافه کردند با نام free-to-play دربرگيرنده‌ي هفت تيم بود که در نسخه‌هاي ديگر هم موجود بودند، به نحوي نسخه‌ي آزمايشي حساب مي‌شد، اما در نسخه‌ي free-to-play همراه با گزينه‌ي “myClub” بود که در آن يک ويژگي وجود دارد که مي‌توان با تمامي‌ تيم‌هاي موجود در مجموعه EA Sports بازي کرد. در حالت طبيعي شرکت‌هاي ساخت بازي در نسخه‌هاي آزمايشي اصلا دست به چنين کاري نمي‌زدند.

يعني اگر شما هم مي‌خواهيد همانند دوستانتان بازي کنيد و يا جزو آخرين نفراتي باشيد که به جمعشان مي‌پيونديد، نسخه‌ي free-to-play براي شما ساخته شده است. نکته‌ي قابل توجه اين است که اين نسخه کاملا قابليت بروزرساني دارد و مي‌توانيد آخرين تغييرات را بصورت کاملا رايگان دريافت کنيد. شرکت کونامي اعلام کرده است که در ماه سپتامبر به همگي امکان استفاده از آخرين نسخه را خواهد داد. اما نکته قابل توجه اين است که فقط در نسخه‌ي Single-player اين فرآيند قابل استفاده است.

تصميم گرفته‌ شده براي نسخه‌ي رايگان Pro Evolution Soccer به نوعي خريداران اين بازي را سردرگم کرده که آيا نسخه‌ي free-to-play براي يک کاربر معمولي کفايت مي‌کند يا به امکانات مجزا در نسخه‌ي پولي احتياج خواهند داشت. در بعضي ديگر از بازي‌ها مانند Metal Gear Solid V کاربران حتي اگر نسخه‌ي اصلي را داشته‌ باشند تا آنلاين نباشد قابليت ورود به بازي را ندارند و سرور آن را بسته نگه مي‌دارد. حالا بايد ديد که هدف واقعي شرکت کونامي چه خواهد بود و بازي مجاني در حالت Single-player به روند رشد اين کمپاني کمک مي‌کند يا نه؟

نظر شما چيست؟ آيا شما هم از کساني هستيد که بصورت آنلاين بازي مي‌کنند يا سينگل-پلير را ترجيح مي‌دهيد؟

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


۳ تغيير اصلي تلگرام در آپديت جديد که بايستي بدانيد
جمعه 6 آذر 1394 ساعت 15:37 | بازدید : 246 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )
 
 
آي تي رسان/ روز گذشته تلگرام يک آپديت جديد (نسخه 3.3) را براي اندرويد ارايه کرد که شامل ۳ تغيير نسبتا مهم در عملکردهاي اصلي آن مي‌شد. البته پيش از اين، يکي از همين تغييرات در نسخه iOS عرضه شده بود اما حال به صورت جامع و کامل به‌دست اندرويد رسيده است. با يکديگر اين تغييرات را مروري مي‌کنيم.   ۱- افزوده شدن سوپر گروه‌ها به تلگرام  شايد يکي از ايراداتي که بسياري به گروه‌ها وارد مي‌کردند، تعداد اعضاي محدود به ۲۰۰ نفر آن‌ها بود که در گاهي اوقات ادمين مجبور مي‌شد تا شعبه‌هاي دوم و سومي را براي علاقه‌مندان ديگر ايجاد کند. حال با حضور سوپر گروه‌ها، اين مشکل حل شده و سقف اعضا به ۵ برابر يعني ۱۰۰۰ نفر افزايش يافته شده است. در واقع شما مي‌توانيد پس از رسيدن به حد ۲۰۰ نفر، گروه خودتان را سوپر کنيد که ديگر نگران پر شدن سريعش نباشد. ضمن اينکه ۳ تغيير ديگر نيز در سوپر گروه‌ها ايجاد شده است.  ادمين مي‌تواند پيام‌ها را پاک کند، به طوري که هيچ‌کس ديگر آن را نبيند! افراد اضافه شده به گروه مي‌توانند همچون کانال، پيام‌هاي قبلي را ببينند گروه به صورت پيش‌فرض، بي‌صدا است   ۲- افزودن ادمين جديد  تلگرام يکي ديگر از مشکلات گروه‌ها را نيز در آپديت جديد حل کرده است. در واقع بسياري از گروه‌ها از عدم مديريت صحيح رنج مي‌بردند چرا که شخص ايجاد کننده گروه، به صورت پيش‌فرض ادمين است و اگر وي فرصت کافي براي مديريت را نداشته باشد، امکان به هرج و مرج کشيدن آنجا وجود داشت، زيرا توانايي افزوده شدن ادمين‌هاي جديد توسط وي ممکن نبود. حال تلگرام در آپديت جديد، اين قابليت را افزوده است که بتوانيد چند ادمين ديگر را نيز به گروه بيفزاييد و بدين خاطر کنترل بهتري بر رفتار کاربران گروه داشته باشد. ادمين‌ها بايستي توسط سازنده اضافه شوند و ۳ دسترسي بيشتر نسبت به اعضاي عادي دارند.  حذف افراد از گروه تغيير عکس گروه تغيير نام گروه   ۳- اضافه شدن کليد فوروارد در کانال‌ها  اين امکان کمي زودتر براي نسخه iOS عرضه شد و حال گوشي‌هاي اندرويدي نيز از اين توانايي برخوردار هستند. در واقع تلگرام تلاش کرده تا به نوعي حق کپي رايت را با اين روش، بهتر رعايت کند و در کنار آن، کار ارسال مطالب هر کانال به جاهاي ديگر را نيز براي کاربران راحت‌تر سازد. بدين نحو که تنها با فشردن فلش اضافه شده در کنار هر پيام کانال، مي‌توانيد آن را به جاهاي ديگر که مانند يک ليست برايتان ظاهر مي‌شود، انتقال دهيد. در واقع ديگر لازم نيست تا براي فوروارد کردن يک پيغام، از آن کانال خارج شويد.  

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


: چرا تلفن‌هاي همراه از سمت نمايشگر به زمين مي‌خورند؟
جمعه 6 آذر 1394 ساعت 14:47 | بازدید : 181 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )
 
آي تي رسان/ تابه‌حال فکر کرده‌ايد که چرا در بيشتر شرايط، زمين خوردن تلفن‌هاي همراه به آسيب ديدن صفحه‌نمايش آن‌ها منتهي مي‌شود و يا به عبارت ساده‌تر چرا تلفن‌هاي همراه از سمت نمايشگر به زمين مي‌خورند؟  پاسخ اين سؤال براي مدت‌هاي طولاني ذهن افراد مختلف را به خود درگير کرده بود. برخي از تئوري‌ها از تعادل وزني تلفن‌هاي همراه سخن مي‌گفتند و برخي نيز به‌کلي اين موضوع را رد مي‌کردند و گروهي ديگر نيز به‌صورت کاملا صادقانه اعلام مي‌کردند که دليلي براي اين موضوع پيدا نکرده‌اند.  البته اين موضوع به دوراني به‌مراتب قديمي‌تر از دوران ساخت تلفن‌هاي همراه بازمي‌گردد و بشر براي ساليان متمادي درگير اين سؤال است که چرا وقتي بر روي نان تست، کره مي‌ماليد و اين نان از دست شما سقوط مي‌کند، روي بدون کره آن هميشه بالا قرارگرفته است؟  پس از سال‌ها سرانجام يک دانشمند و متخصص فيزيک موفق شده است تا اين پديده را شرح داده و بتواند با دلايل علمي آن را واکاوي کند. اين دانشمندان که رابرت متيوز (Robert Matthews) نام دارد، معتقد است که اين پديده نيز به‌نوعي نمادي از وقوع يکي از رخدادهاي مورفي است.  رخدادهاي مورفي در حقيقت رخدادهايي هستند که بر اساس قوانين مورفي به وقوع مي‌پيوندند. اين قوانين حاکي از آن هستند که اگر در شرايطي احتمال وقوع خطا وجود داشته باشد، به‌صورت حتمي خطا رخ خواهد داد. اين تئوري توسط فردي به نام مورفي ارايه‌ شده است و در فرهنگ آمريکايي به‌شدت موردپذيرش است. نمونه بارز اين تئوري که تقريبا براي همه ما رخ‌داده اين است: در يک بانک حاضر مي‌شويد و به دنبال صف کوتاه‌تر مي‌گرديد ولي با ورود به اين صف، صف‌هاي ديگر سريع‌تر حرکت خواهند کرد؛ حال اگر صف خود را تغيير بدهيد، صف قبلي از صف فعلي سريع‌تر حرکت خواهد کرد!  پروفسور متيوز با بررسي اين موضوع به سراغ محاسبات رياضي رفته است. او با توجه به‌ظاهر فيزيکي تلفن‌هاي همراه هوشمند امروزي (که اکثرا پتانسيل بالايي براي سرخوردن دارند) و با توجه به اينکه معمولا افراد، همراه‌هاي هوشمند خود را در دستان خود به‌صورت تقريبا شل مي‌گيرند، به فرمولي دست پيدا کرده است که مي‌توانيد آن را در تصوير دوم مشاهده کنيد.  اگر شما هم احساس مي‌کنيد که به نشانه‌هايي از زبان موجودات فضايي خيره شده‌ايد، لازم نيست نگران باشيد چون خود من هم همين حس را دارم ولي موضوع کلي اينجاست که اين فرمول نشان مي‌دهد که چگونه نمايشگرها هميشه رو به پايين قرار خواهند گرفت و فيزيک‌دانان برجسته نيز با بررسي اين فرمول، آن را قابل‌ قبول دانسته‌اند.  با اين‌ وجود هنوز راهي براي نجات تلفن همراه وجود خواهد داشت، براي نمونه شرکت موتورولا اعلام کرده است که در حال کار کردن بر روي اجراي نمايشگرهاي ضد شکستگي در تلفن‌هاي همراه سري Moto X Force و برادر آمريکايي آن يعني Droid Turbo 2 است. بنا به گفته اين شرکت حتي اگر اين همراه‌ها از دستان شما سقوط کرده و با نمايشگر به زمين بخورند نيز شاهد در هم شکستن صفحه‌نمايش آن‌ها نخواهيد بود.     با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تبلیغات
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نظر سنجی

به مطالب وبلاگ چه امتیازی میدهید؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 51347
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر خودرو و تکنولوژی و آدرس cartec.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 95
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 64
:: بازدید سال : 1387
:: بازدید کلی : 51347